Ce am invatat in anul in care am facut 20 de ani #1

Am invatat sa fiu mai egoista pentru ca oamenii carora le dai, nu stiu sa-ti si ofere.

Am invatat ca viata la camin e nasoala si ca imediat ce ajung la facultate, oamenii se schimba radical.

Am invatat ca si parintii se schimba radical imediat ce tu ajungi la facultate. Ei parca imbatranesc si incep sa-si dea seama ca au si ei o viata, nu exista doar viata copilului care e plecat la facultate.

Am invatat ca semnele au existat dintotdeauna, numai eu nu le-am vazut. Iubirea vietii mele am gasit-o in primul an de facultate si exista de mult pe langa mine, numai eu nu mi-am dat seama.

Am invatat ca anii de liceu au fost cei mai rebeli ani ai vietii, adica, facultatea e nebuna, dar parca era mai nebuna si cu rebeliunea din adolescenta. Dar, toate perioadele au caracteristicile lor.

Am invatat ca Facultatea de Litere iti schimba radical gandirea inca din primul semestru.

Am invatat ca parca vorbesti cu alti oameni dupa ce trece prima sesiune.Toti se schimba atat de repede, chiar si persoanele din banca ta, cateodata nici nu stii cum ii cheama si nu poti sa-i semnezi la curs.

Am invatat ca chiar si cea mai de treaba fata din grupa poate fi cea mai falsa fata.

Am invatat ca un copil e un lucru minunat si tot respectul pentru colega mea de grupa, Silvia, care asteapta un baietel!

Am invatat ca in fiecare saptamana cand vin de acasa, parca imi vine sa iau toata casa dupa mine si ca orice lucru (pana si lenjeria cu printese) imi aminteste de casa si ma face sa ma simt mai bine.

Am invatat putina germana.

2015-09-30 19.26.45

Lasă un răspuns

