Mi se pare că la facultate am întâlnit cei mai răi oameni. Credeam că în liceu s-a întamplat asta, dar se pare că, atunci când e vorba de rău, mereu e loc de mai mult.
Câteodată mă simt atât de secată de toate persoanele astea care parcă îmi fură vlaga, doar cu privirea lor răutacioasă.
Nu ştiu cum sunt unele persoane, dar, de când mă ştiu, majoritatea oamenilor(de obicei fetele) m-au invidiat şi copiat, din orice motive. Mereu m-am simțit nasol din cauza asta, chiar dacă ar trebui să ma facă să ma simt importantă. Mereu m-a deranjat chestia asta şi m-a enervat faptul că am fost înconjurată de oameni răutăcioşi, la fiecare pas.
D-asta, acum, la 19 ani jumate, simt că n-am nicio prietenă adevarată, înafară de mama mea şi niciun prieten adevarat, înafară de prietenul meu.

Şi cred că asta mă face cea mai norocoasă fată de 19 ani jumate.

image

Un gând despre “

Lasă un răspuns

