Don Quijote

O sa-mi amintesc mereu de momentul in care am stat o secunda sa ma gandesc si la mine. Oare mergeam la concertul ala, unde stiam doar o melodie pe care am ascultat-o cu cateva zile inainte, pentru mine sau pentru prietena mea, care, de la o vreme, nu mai era prietena mea? Oare doar voiam s-o impresionez, sa-i arat ca-mi pasa, sa-i arat ca avem lucruri in comun? Da si nu trebuie sa subliniez niciodata nimic.

Oamenii care sunt interesati de tine, vor gasi mereu motive sa-ti stea aproape, nu trebuie sa le arati tu motivele.

M-am simtit un pic aiurea pentru ca n-am mai fost, dar cred ca daca mergeam si ea tot nu ma baga in seama, ma simteam mai aiurea, adica, asta-i sigur.

Lasă un răspuns

