Număr zilele, număr nopțile

Mai am două examene şi câteva zile şi sunt ca şi plantantă pe o plajă în Costineşti.
Gândul că se termină primul an de facultate mă întristează. Nu pentru că se termină, ci pentru că au fost multe chestii nasoale în anu’ ăsta şi mi le amintesc instant. M-am obişnuit cu ele, mi-a fost foarte greu la început, dar se pare că sunt puternică(suntem puternici). Nu suntem doi în unu, nu aştept niciun copil, ci mă refer la prietenul meu cel mai bun, la jumătatea mea de suflet, la jumătatea mea din setul de căni, la băiatul meu înalt, rânjit, cu ochi, umeri, mâini şi picioare mari, la cheliosul meu prieten(pune mâna pe chelie, să câştigi la loterie), la persoana care mă susține şi pe care o susțin în orice conflict şi orice problema sau fericire a vieții. Toată perioada asta de an universitar am fost împreună, mereu, mereu.
Ne-am văicărit unu la altu de colegii noştri de cameră, ne-am răzbunat pe ei cum am putut, ne-am certat cu aproape toată lumea, am fost nişte lei, tigri şi orice cuvânt care desemnează putere. Am dormit pe oriunde, oricând, cum am putut, doar ca să fim împreună.
Greutățile din anu’ ăsta ne-au apropiat foarte mult. Am mâncat din aceeaşi farfurie de fiecare dată, la propriu şi la figurat.
Ne-am plimbat mult, ne-am distrat şi de abia astept să vină octombrie ca să o luăm de la început, de data asta, mai puternici şi mai liniştiți.
Până atunci… număr zilele până la vacanță.

Lasă un răspuns

