2:19

Nu simt niciodată certurile cu cineva drag mai bine decât seara, când sunt singură și nu găsesc cu cine să vorbesc sau ce ocupație să am. În momentul de față, nu prea mai contează multe lucruri. Am încurcat multe lucruri și nu prea am pe cine să mă bazez. Regret multe chestii și nu-mi place deloc asta. Aș fi vrut să am alte cunoștințe. Aș fi vrut să acționez altfel.

Faptul că am apelat la blog, abia după ce mi-am dat seama că n-am cu cine vorbi la ora asta, denotă faptul că am început să fiu mai comunicativă. Dar, din păcate, n-am ales bine oamenii pe care pot să-i solicit.

Mă simt singură și sunt tristă.

large

Lasă un răspuns

