Ora de dirigenție

Mă zvârcolesc în pat de o jumătate de oră şi mi-a venit în minte unul dintre subiectele pe care le discutam în generală la ora de dirigenție. 

Am avut-o dirigă pe cea mai rea profă din şcoală, profa de chimie, Vasile Cecilia. Nu-mi plăcea chimia, dar o învățam de frică, frică de umilința de la ascultare şi frica de note proaste.

În ora de dirigenție discutam multe chestii şi nu-mi plăcea deloc pentru că ne punea să vorbim cu ea, ne obliga. Ne lua aşa în ordinea băncilor să ne zicem părerea despre chestii, de exemplu despre cât de mult contează aspectul cuiva, acea primă impresie. Eu ajungeam mereu să vorbesc aproape ultima şi, pentru că stăteam în spate şi mereu aveam ultimu rând, spuneam acel clişeu: Păi, cum s-a spus şi până acu…sau…Păi, deja s-au spus majoritatea lucrurilor… Şi diriga zicea: Fără păăăăi….

 Nu am avut niciodată o experiență plăcută în vorbitul în public(sună bine public speeking, dar hai să ne asumăm nația).

Subiectul care mi-a venit în minte este „ora de culcare”. Toți răspundeam că adormim pe la 11-12, când de fapt toți eram online pe mess până la 2-3. Diriga zicea: „Vai, păi cum 11-12?! Ar trebui maxim 10 jumate să fie ora la care deja dormim. Chiar dacă n-adormi, măcar stai acolo în pat şi corpul se relaxează.”

Şi astea au fost vorbele pe care mi le-am amintit, în timp ce încercam să dorm, că ni le spunea diriga din generală, în timp ce-şi dădea jos ochelarii şi se stergea la ochi, băga mâna prin breton şi mă uimeam de alunița enormă de pe fruntea ei şi ea(diriga) evada cu privirea, cumva, spre terenul de sport.

Şi de fiecare dată când vreau să adorm şi nu pot, mă gândesc că măcar e bine că mă relaxez şi poate se pune şi asta.

îmi aduc aminte de nişte chestii care zici că au fost ieri. 

Lasă un răspuns

