Mai scriu și eu

Mă simt de parcă este a infinita zi mohorâtă și vremea are o mare influență asupra stării mele. M-am mutat în chirie în Brașov și parcă nici nu mai știu ce înseamnă căldura. Apa din cameră parcă este scoasă din frigider, orice colț este înghețat, orice lucru este înghețat și am o senzație nasoală de paranoia sau chiar, într-adevăr, în camera asta se face curent pe undeva. Aseară, am simțit că dorm în cort: cap înghețat, corp cald. M-am trezit și nu eram în sacu meu de dormit, ci în plapumă și nu eram în mijlocul pădurii, ci în casă, în Brașov, undeva la ieșire spre Sf. Gheorghe.

Dimineața, când rămân singură în cameră, îmi vin în cap scenele pe care le-am văzut în filme de groază, cel mai recent a fost episodul din American Horror Story, sezonul 6. Habar n-aveam că s-a extins atâta serialu ăsta. Acu vreo 2-3 ani am văzut primele 3 sezoane și chiar vi le recomand, dar, apoi, s-a stricat. Primul episod din sezonul 6 e cam de slăbuț, nimic horror, dar tot m-a făcut să fiu paranoică. Nu-mi plac deloc filmele astea de groază care au legătura cu realitatea, mai ales când citesc la început: „Inspirat dintr-o poveste reală”. Măăăăă, măăă laaași?! x

Vreme numa’ bună de stat în casă și să citești. De abia aștept să înceapă facultatea și să am de citit. Mai mult ca sigur o sa regret vorbele astea, dar, măcar nu mai stau cu fata aia oribilă în cameră. Undeva, cândva, cineva va avea grijă și de ea. KARMA

6728410-1439298879-4f7a96a9c98dbb80520048f239cff537-900-e59b347d97-1474299047

2 gânduri despre “Mai scriu și eu

  1. „e cam de slabut” articolul asta. Le-am citit pe toate cele antecedente , dar pana in sezonul 3 , erau digerabile , nu imi venea sa vomit. Acum mi se face greata , simt ca imi plesnesc ochii cand vad doar pozele pe care le alegi pentru blogul tau. O sa-mi iau adio de la acest blog. Chiar credeam ca cineva mai scrie articole bune , dar m-am inselat. Stii cum se zice in Triaj sau Craiter , unde stai? O sa aflam. Pana atunci , „Măăăăă, măăă laaași?! x”

    Apreciază

Lasă un răspuns

