Gânduri din tren

N-am să-i mulţumesc niciodată acestei facultăţi pentru că m-a învăţat germană, pentru că nu m-a învăţat. Am avut numai profe plictisite de noi şi care, până acum, ne-au arătat încă o parte din comunismul din şcoală, chiar şi la facultate. Am învăţat singură tot ce ştiu până acu. 

În schimb, am să-i mulţumesc pentru bibliografia care niciodată nu m-a dezamăgit şi mereu m-a făcut să mă întreb cum de n-am citit acea carte până acu, pentru profesorii pasionaţi de materia şi de meseria lor, care chiar transmit acel sentiment de plăcere. 

Facultatea asta mă ajută mult să văd lumea cu alţi ochi şi ăsta e cel mai important lucru. 

Lasă un răspuns

