În viață

Câteodată mi-e frică că n-o să avem niciodată o relație matură, iar când ne comportăm matur, îmi e frică că o să devenim monotoni, bătrâni, plictisiți și prea obișnuiți unu cu altu. Analizarea nu face bine, te face să îți ia mintea razna, să presupui și să te panichezi.

Pentru prima dată, sunt complet singură la facultate, merg singură, nu caut pe nimeni, nu sun să văd dacă vine cineva, nu aștept, nu țin loc și nu mi se ține loc și, culmea, nu mă simt nici singură.

De ceva timp am un bff care niciodată nu m-a făcut să mă simt că sunt singură sau că am nevoie de altcineva, nici măcar de vreo prietenă. Viața e mai frumoasă când nu depinzi de cineva.

Lasă un răspuns

