Ghetute

Oboseala se aduna usor, usor si ideea despre ce vreau sa fac cu viata mea devine din ce in ce mai neclara si…parca inexistenta.

Azi am fost la o lansare de carte. Autorul e american si ne-a vorbit intruna despre Biblie si…o groaza de lucruri. Il analizam cum tine discursul, cum se uita la noi, cum vorbeste. Stiam ca voluntarii pot lua cartea gratuit, asa ca dupa 100 de minute am plecat, ca sa prind autobuzul si am luat in graba cartea lui. Aveam de ales intre prima si a doua, iar lansarea de carte era la a doua carte a lui. Eu am luat-o pe prima, mi s-a parut ca are titlul mai interesant. Am citit 2 randuri si am inchis-o, am indoit-o si am inghesuit-o in geaca. I-am zis prietenului meu ca sper ca nimeni nu o sa faca asa ceva cu o carte pe care o voi scrie eu. Atunci mi-am dat seama ca-mi doresc sa scriu o carte si mi-am mai dat seama ca sigur o sa se intample asta, adica ca o sa aiba si cartea mea candva aceeasi soarta, sau poate nu.

Acum, cartea e tot in geaca.

Lasă un răspuns

