Stres

Acum două zile stăteam în frig şi plângeam că stau de o juma de oră în ger la ora şapte şi încă n-a venit curieru. Mi se părea atât de nedrept şi mă ofticam atât de tare pentru că eram foarte răcită. Efectiv, plângeam, mă gândeam cât de mult timp pierd stând aiurea după oameni şi trebuia să-mi termin un proiect şi să citesc ,,Crimă şi pedeapsă” pentru vineri. În viaţa mea n-am mai avut o cădere atât de nervoasă. 

2 gânduri despre “Stres

  1. N-ar fi de mirare caderea ta nervoasă.
    Suntem puternici, adevărat, dar nu suntem pietre. La un moment dat, cedăm. Și nici asta nu cred ca poate fi atât de luat in seama, fiind un lucru firesc.
    Important, in opinia mea, este repeziciunea, determinarea cu care, culegem puterea de-a ieși din astfel de stări deloc benefice nouă.
    Zi faină! Soare în suflet

    Apreciază

Lasă un răspuns

