Singuri cu noi

Când mă uit la prietenul meu nu-l văd în primul rând ca pe prietenul meu( iubitul meu ), ci îl văd în primul ca pe cel mai bun prieten al meu. Cu el pot să fac absolut totul şi e cea mai bună companie. Cu el mă cert cel mai tare, cu el râd cel mai mult, cu el sunt toate chestiile şi bune şi rele din lumea asta. Nu simt ca am nevoie de nimeni… de nicio prietenă de sfaturi/barfe, de nicio gască de ieşeala. Pur şi simplu suntem doar noi şi nu mai trebuie nimic… ăsta, cu siguranţă, e cel mai frumos sentiment.

Lasă un răspuns

