Sens

Literatura ne face sa gasim un sens acolo unde nu exista niciun sens, adica in viata. Viata n-are niciun sens, in mare parte, numai noi ii dam din cand in cand cate unul.

Ei bine, prietenul meu a vorbit saptamana trecuta cu un baiat care era prin fata caminului, i-a dat o tigara si au facut cunostinta. Azi mi-a zis ca, chiar baiatul ala s-a sinucis. N-am putut decat sa zic ,,ce idiot”. De ce nu si-a cautat un sens cumva acolo unde nu exista sens? Cand a inceput sa-mi zica de el am crezut ca l-a intalnit din nou. Deja imi imaginam ca devin prieteni si o sa-l cunosc si eu, da’ de unde, am fost super dezamagita. Noi puteam sa-i dam un sens, din pacate n-a avut rabdare sa-l gaseasca cumva, undeva.

N-am de ce sa-l judec si sigur nu stiu ce a fost in pielea lui, dar vreau sa inteleaga toata lumea ca mereu ii poti da vietii tale un sens, chiar daca nu-l gasesti intr-o secunda, intr-o saptamana, intr-o luna.

Mai devreme sau mai tarziu, tot vei gasi un sens. Nu are niciun sens sa ne oprim vreodata din cautat.

Lasă un răspuns

