That awkward moment between birth and death

28.03.2014- Nu ma asteptam niciodata sa va am pe amandoua in acelasi timp la mine acasa, fara sa planific asta + Cu Gogo si Logi@Tony

29.03.2014- Mi-era dor de tine, Beea!

30.03.2014- Conduc pentru prima data o masina + M-am plimbat cu motoru

Zilele astea mi-am mai indeplinit din dorintele din borcanu cu dorinte si am mai adaugat cateva. Va iubesc pe toti.

Ce ciudata e viata. Niciodata nu ies planurile asa cum iti doresti tu. Ce nu te gandeai vreodata ca o sa traiesti, traiesti, iar ce nu planifici, iese neimaginat de bine. Iubiti mereu pe cine merita si aveti curajul sa treceti peste ce nu mai e bun pentru voi. In viata se intampla miracole, accidente si nenorociri. Nu va consumati viata cu persoanele nepotrivite. „Iubiti si mainile si ochii…” Cautati-va mereu curaj pentru lucrurile bune din viata. E bine sa te pierzi pe tine, printre straini, printre lacrimi, printre bratele altcuiva, dar mereu va veti regasi in persoanele potrivite. Sa nu aveti niciodata asteptari, doar de la voi, pentru ca voi va puteti comporta asa cum ati vrea sa fiti tratati. Mereu am mers dupa premisa „Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”, mne, hai sa fim seriosi, chiar oricui nu-i face? Nu. Am adaptat asta „Ce tie nu-ti place, persoanei iubite nu-i face”.

Ma simt bine in seara asta, mi-am cam iesit din mana cu scrisu. Ma doare capu si ascult muzica chill and dance. Am atatea in cap, trebuie neaparat sa-mi cumpar un nou jurnal. Nu suport sa aberez si sa citeasca cineva prostiile mele. Pana imi gasesc un nou jurnal, iertati-ma 😦

2014-03-27 22.44.23

 

 

Lasă un comentariu